Looking For Anything Specific?

מכבי חיפה הפועל תל אביב / שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב.

הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . (דיליי ממש קטן ואיכות טובה) ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. מכבי חיפה הביסה את הפועל תא.

שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. מחזור 22 תקציר מכ×'×™ חיפ×
מחזור 22 תקציר מכ×'×™ חיפ×" ×"פועל ת א 0 5 Youtube from i.ytimg.com
מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. בני הרצליה גברה על הפועל . ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה .

מכבי חיפה הביסה את הפועל תא.

מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. בני הרצליה גברה על הפועל . שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. (דיליי ממש קטן ואיכות טובה) הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד.

מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. בני הרצליה גברה על הפועל .

בני הרצליה גברה על הפועל . מכ×'×™ חיפ×
מכ×'×™ חיפ×" ניצח×" 1 3 את ×"פועל תל א×'×™×' שער ענק לעומר אצילי צפו ×'תקציר ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. (דיליי ממש קטן ואיכות טובה) במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. בני הרצליה גברה על הפועל .

שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב.

בני הרצליה גברה על הפועל . שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . (דיליי ממש קטן ואיכות טובה)

ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. בני הרצליה גברה על הפועל . במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . (דיליי ממש קטן ואיכות טובה)

שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. לוח משחקים ×
לוח משחקים ×"פועל חיפ×" ×"אתר ×"רשמי from hhaifa.tricode.co.il
מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. (דיליי ממש קטן ואיכות טובה) במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון . בני הרצליה גברה על הפועל . שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב.

מכבי חיפה הביסה את הפועל תא.

מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב! שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. בני הרצליה גברה על הפועל . הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. (דיליי ממש קטן ואיכות טובה) שער ובישול של דין דוד סידרו לברק בכר 0:3 על האדומים במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון. ליגת העל, מחזור 30 , 24/05/1986 , בלומפילד. במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון .

מכבי חיפה הפועל תל אביב / שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב.. מכבי חיפה גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל תל אביב ופתחה את הפלייאוף העליון בצורה חיובית. שער ובישול לדין דוד, 0:3 קליל למכבי חיפה על הפועל תל אביב. מכבי חיפה הביסה את הפועל תא. הירוקים לא הבריקו, אבל לא היו צריכים הרבה נגד יריבה . במקום להזדקק לכוח משטרה מוגבר כדי למנוע את החגיגות של מכבי חיפה בבלומפילד, שלחה הפועל תל אביב את דימיטרי מיכאלנקו לנגיחה אחת טובה, שהעניקה לאדומים ניצחון .

Posting Komentar

0 Komentar